Uw mening is belangrijk
In onze zorg en dienstverlening staat de patiënt voorop. We doen elke dag ons best om uitstekende zorg en advies te geven.
In elke organisatie kan iets misgaan of een misverstand ontstaan. We stellen het op prijs dat u het meldt als er iets niet naar wens is gegaan. Op die manier kunnen we er iets aan doen, het probleem bespreekbaar maken en werken aan verbetering. Een klacht of opmerking kan over veel verschillende zaken gaan, bijvoorbeeld over uw behandeling, bejegening of iets anders. U kunt ermee terecht bij uw arts of andere medewerker van Elyse. In de meeste gevallen komen we er in goed overleg samen uit.
Wanneer dat niet het geval is, kunt u uw klacht schriftelijk kenbaar maken aan de klachtenfunctionaris van Elyse maken via het klachtenformulier. De klachtenfunctionaris adviseert de client over en ondersteunt bij een klacht en mogelijkheden voor oplossing van de klacht. De klachtenfunctionaris bespreekt uw klacht met de kwaliteitscommissie en indien nodig met de directie met het doel zo snel mogelijk een oplossing te vinden. De klachtenfunctionaris zal binnen 6 weken op uw klacht reageren.
Indien de klacht onvoldoende wordt opgelost, kunt u uw klacht richten aan de externe geschillencommissie. De Elyse Klinieken is hiervoor aangesloten bij de geschillencommissie Ziekenhuizen.